Retailutveckling
Kundmötet
Hur säkerställer vi att vi blir bäst i kundmötet och att vi förstår kundens behov?
Kundupplevelsen
Vad vill vi att kunden ska uppleva när kunden kommer i kontakt med oss - detta oavsett kanal?
Konceptet
Hur attraherar vi kunderna med hjälp av konceptet? Hur aktiverar vi kunderna i butiken eller på webben?
Butikschefen
Butikschefen är nyckeln till en framgångsrik och lönsam butik - hur säkerställer vi kompetensen?
Kundfront
Hur skapar vi energifylld, engagerade och drivna medarbetare i kundfront?
Kundvarvet
Hur vill vi att kunden ska orientera sig i den fysiska butiken och på webben?
Erfarenheterna
Tar vi tillräckligt med hjälp av de som vet vad som krävs och som vet hur kunderna mår?
Huvudkontoret
Har huvudkontoret förstått sin uppgift i att supporters den fysiska butiken och webben?
Vi på Kangee Ledarskap berättar gärna mer hur vi kan stötta, utveckla och inspirera er som företag att lyckas med er retail satsning. Vi gör det enkelt vilket innebär att ni får effekt omgående. Tveka inte - kontakta oss för ett första möte så berättar vi mer.